W czasach ogromnego wyboru gadżetów reklamowych, właścicielowi firmy, która chciałaby swoim pracownikom i klientom sprezentować coś oryginalnego, wcale nie jest łatwo podjąć decyzję o tym, co by to miało być. Z jednej strony dostępny jest cały przekrów reklamowych pomysłów, a z drugiej właściciele firmy chcieliby, żeby takie upominki były nie tylko przydatne i często używane, ale i wywoływały efekt "wow" i faktyczne zadowolenie obdarowanych.

Pendrive z logo firmy, długopis czy portfel?

Reklamowe portfele

Jeśli wziąć pod uwagę tylko i wyłącznie gadżety reklamowe, których rzeczywiście używa się często, to możemy tutaj wymienić kilka różnych pomysłów. Obrandowane logiem firmy pendrive'y, długopisy z grawem czy reklamowe portfele opatrzone odpowiedniem nadrukiem. Minusem dwóch pierwszych jest niestety fakt, że nie wszyscy tego rodzaju produktów używają. Wielu pracowników po wyjściu z pracy nie sięga po pendrive we własnym domu, bo o pracy chce już zapomnieć. Z kolei podobnie klienci firmy - być może do niczego nie używają takiego dodatku, wiec gadżet chociaż ciekawy, były w większości mało używany. Podobnie rzecz ma się z długopisami, w czasach niemal powszechnego dostępu do komputera czy smartfona, coraz mniej osób sięga po klasykę gatunku i nawet listy zakupowe robi na telefonie. Tym samym upominek, który miał być reklamą, leży gdzieś w szafce, czy na dnie szuflady. Zupełnie inaczej wygląda sytuacja jeśli w prezencie pracownikom i klientom dajemy reklamowe portfele (dostępne na stronie https://4brand.pl/portfele/98/1/rc/12) - te, jeśli są estetycznie wykonane, i mają odpowiednią pojemność na monety drobne, karty kredytowe czy banknoty, będą przez nich używane praktycznie codziennie. Zwiększy się więc ilość momentów, w których obdarowany rzuci okiem na portfel i na naszyte na nim logo reklamowe firmy, jej adres www czy rozpoznawalną grafikę. Dodatkowo portfel wyjmuje się przy sklepowych kasach, więc tak samo widzą go inni klienci i sprzedawcy, co również wpływa na podświadome utrwalanie się w ich pamięci nazwy firmy.

Funkcjonalne i używane gadżety reklamowe

Wśród przedsiębiorców wydających firmowe środki na reklamę, coraz mocniej widać rosnącą tendencję do tego, by reklama ta rzeczywiście dawała efekty. Minęły już czasy, w których wszystkiego w sklepach było mało, a na pniu sprzedawało się to, co było, i to bez żadnej reklamy. Obecnie nie tylko mamy przesyt różnych reklamowych produktów, ale i forma ich podania musi być świeża, częsta i dostosowana do rzeczywistego używania przedmiotu. Dlatego hitem sa takie produkty jak reklamowe portfele czy chociaż torby ekologiczne na zakupy. Jedne i drugie używane są często, chętnie i przynoszą realne efekty w reklamie i budowaniu firmowej marki.